lake bosumtwi - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sarah Ruijter - WaarBenJij.nu lake bosumtwi - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sarah Ruijter - WaarBenJij.nu

lake bosumtwi

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

07 September 2008 | Ghana, Kumasi

Met wat vriendinnen van hier middagje op het meer!Lekker verse visjes gegeten, jamjam!!!

tot snel!!kusjes

• 08 September 2008 - 14:08

Mamma:

Zo lieve Saar, dat klinkt goed: verse vis en vriendinnen.
    De bijgevoegde foto ziet er ook gezellig uit.
    Was er geen zitplaats meer voor jou in de taxi? Of kun je in Ghana gewoon zeggen, dat je met zoveel mensen in een taxi mee wilt?
    Blijkbaar zijn de veiligheidsvoorschrifte
    in het verkeer heel anders dan bij ons.
    Hoe was het vandaag in Kokobeng? Ging jullie rit met de Trotro voorpoedig?
    Ik spreek je spoedig weer!

Veel liefs, dikke zoenen, HVJ, Mamma.

• 09 September 2008 - 12:18

Heiße Berliner:

hee schat! al een leuke ghanese vent aan de haak geslagen zie ik! haha. lekker bezig! hee even over je tel.nummer, dat werkt niet helemaal met smsen geloof ik. ik heb het al een paar keer geprobeerd, met 0 zonder 0, etc. maar wil nog niet echt lukken; help! Ik krijg volgende week internet dus dan zal ik even skype aanschaffen. heb zin om je even te spreken lief! Mis je nu al! Geniet lekker daar,en heel veel succes met het weeshuis! Ik ben trots op je! Dikke Kus! xxxx

• 10 September 2008 - 21:15

Kristel:

heey Sarah! echt goed wat je daar aan het doen bent! leuk om je verhalen te volgen enzo, veel plezier! liefs!

• 12 September 2008 - 10:45

Loek En Maro:

Lieve Sarah,
    De tijd gaat snel, alweer een maand voorbij! Leuk wat van je te horen en te zien, via je site... Al die schalen die zij op hun hoofd dragen! Ongelooflijk.. Prachtige foto's van dat meisje in rose jurkje! Is dat degene die alsmaar iets van je pikt? Geniet je daar? En leer je interessante dingen? Mis je Rein en je vriendinnen erg? Of is daar geen tijd voor en heb je het te druk om daar over na te denken of voelen? Je hebt zeker gehoord van de geboorte van Amelie? Een snoesje vinden wij haar! Was wel een zware bevalling. Maar ja, je kunt beter je eerste kind voor je 30e jaar krijgen, dan gaat alles veel soepeler. Wij zijn al twee weken weer in Frankrijk, met nieuwe 2e hands peugeot! De Chrysler was wéér stuk in Holland, dat was de limit! Heb een goeie tijd daar en tot schrijfs,liefs, Maro en Loek