Kokobeng - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sarah Ruijter - WaarBenJij.nu Kokobeng - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sarah Ruijter - WaarBenJij.nu

Kokobeng

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

03 September 2008 | Ghana, Kumasi

Hoi lieve mensen,

Deze week ben ik begonnen in kokobeng, om mee te bouwen aan het weeshuis. Het schiet al best op (voor afrikaanse begrippen). De inrichting van het day-care center wordt mijn verantwoordelijkheid.
Hier alvast wat fotos ter illustratie, ik schrijf snel verder!!

Dikke kussen Sarah Yaa

  • 03 September 2008 - 18:02

    Mamma:

    Dag lieve Saar,

    Alles OK sinds gisteravond? Was het weer gezellig met de mensen in Kokobeng?
    Ik was reuze benieuwd naar de foto's, maar ik zie ze nog niet op je weblog.
    Ik houd het in de gaten....., vooral de spiermassa's ( hahaha).
    Had je een beetje een relaxdag? Lekker uitgeslapen?

    Dag schatje, heel veel plezier en succes als je morgen weer naar Kokobeng gaat.

    Veel liefs, dikke zoenen, HVJ, Mamma.

  • 03 September 2008 - 18:59

    Olav:

    Hey Saar,
    Was wel even een verrassing toen ik je mailtje kreeg, maar mooi om te zien hoe je daar bezig bent en daar je stage kan lopen.
    Als je terug bent hoor ik het graag allemaal is van je in Eindhoven.
    Ik hoop dat je het er naar je zin hebt en lekker je ding kan doen.

    Kus

    O.

  • 03 September 2008 - 19:08

    Roosje:

    hee saar,

    heel mooi om al je verhalen en ervaringen te lezen en te zien op de foto's. je vorige verhaal was echt ontroerend. wens je veel goeds en succes daar!

    liefs roosje

  • 04 September 2008 - 19:58

    Marc:

    ZO Saar,
    Inderdaad laat de foto's maar eens spreken. Kort verhaal, maar de foto's maken genoeg duidelijk.

    Ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en dat je lekker even tot 'rust' komen.

    In ieder geval vind ik het leuk om van een afstand via de camera mee te kijken.

    Groetjes Marc

  • 05 September 2008 - 09:12

    Mamma:

    Dag Schatje Baby,

    Wat een geweldige foto's zeg!
    Ik kan mij nu goed voorstellen, waar je je dagen doorbrengt. Ik zou graag even een kijkje komen nemen.
    Ik draai veel de Afrikaanse CD's, die ik van Reinout heb gekregen en zowaar heb ik de African Mama's teruggevonden!
    Die mannen op het dak zijn trouwens ware evenwichtskunstenaars!
    Ik ben vandaag aan het koken voor Juuls 25 jarenfeestje morgen.
    Werk je op zaterdag of is het dan ook weekeind, net als hier?
    En hoe gaat het met je Twi? Veel oefening op de bouwplaats neem ik aan.
    Zo lieverd, ik ga even de quiches uit de oven halen.
    We proberen je vanavond op te bellen.

    Veel liefs, dikke zoenen, HVJ, Mamma

  • 05 September 2008 - 14:35

    AN:

    Hai lieve saar!

    wat een klus wordt dat nog zeg, haha afrikaans doorwerken :) Ben benieuwd wat je plannen zijn voor die bouwkeet!
    Ben deze week bij Anthon begonnen, spannend, druk en leuk. dagen van 9.00 tot 19.00 phoe dus heerlijk dat t bijna weekend is! Ik zou je zo graag willen bellen trouwens, heb je al een nieuw afrikaans nummer? Of kan t ook gewoon op je eigen nr? Anders bel ik rein wel even zodat ik je morgen ff kan contacten!

    Dikke kus mopke, spreek je sooN!! XX ANNE

  • 06 September 2008 - 11:29

    Josine:

    Lieve Saartje, Zo zeg, dat is een flink gebouw wat ze daar maken (alhoewel 't wel nooit genoeg zal zijn voor alles en iedereen!?). Denk je dat je het nog "af" zult meemaken? Er moet daar nog een heleboel gebeuren als ik het goed heb. Ga je je nu orienteren op alles wat er moet komen of ga je ook nog af en toe naar het weeshuis van Salomon. En moet je dan plannen maken en meubels ontwerpen? of hoe gaat dat precies? Ben heel erg benieuwd. Wij gaan zo naar Juuls verjaardag; heb een grote emmer sangria gemaakt. Daarna gaan we naar mijn moeder in Almelo en dan morgenochtend door naar Italië. Hoop daar af en toe op je site te kunnen kijken maar we zitten op kleine campings (heb die van jullie ook bij me).
    Hé lieve Sarah, heel veel sterkte en succes met alles. Heel veel plezier en heel veel liefs en dikke kussen, ook van Frits, Josine

  • 08 September 2008 - 07:16

    Juul:

    swami sista!
    Wat een foto's! Ziet er nu al mooi uit!Zou heel graag langs willen komen maar kan niet!Leuk dat ik je gister gsproken heb hoor!Vaker doen! Gezellig!
    Veel plezier op je tripje!

    Dikke zoen

  • 08 September 2008 - 07:58

    Lenneke:

    hej Saar,

    Wat tof waar je allemaal mee bezig bent...jou project voor de komende maanden is dus het bouwen van weeshuis als ik het goed begrijp? Als ik dit allemaal lees kan ik niet wachten tot ik daarheen kan! Wij zijn vorige week met well-being gestart met het thema COLOR haha...ongelofelijk he? Wil alles horen over daar als je terug bent! heel veel plezier nog! Liefs Len

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Kumasi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 December 2008

VAKANTIE!

24 November 2008

mooie mensen

13 November 2008

Yoo ma te!

26 Oktober 2008

`you are sweet´

12 Oktober 2008

no hurry in life...
Sarah

Actief sinds 12 Aug. 2008
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 21308

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2008 - 26 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: