no hurry in life... - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sarah Ruijter - WaarBenJij.nu no hurry in life... - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sarah Ruijter - WaarBenJij.nu

no hurry in life...

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

12 Oktober 2008 | Ghana, Kumasi

Hola allemaal,
Lange tijd niks laten horen maar het internet deed het ff niet (het blijft afrika). Maargoed ik ben weer genezen van mijn Malaria en volop aan het werk. We zijn nogsteeds bezig met het bouwen van het weeshuis in kokobeng, gaat allemaal ghanees traag, maar wel gezellig! No hurry in life zeg ik altijd maar:)Het day-care center is ruw af en kan geschilderd worden. Dus dat gaat de goede kant op! Yao en ik zijn de afgelopen weken bezig geweest met het maken van de poorten van het weeshuis en die zijn nu af! Erg hard gewerkt om alles af te krijgen aangezien Yao dinsdag naar Nederland vertrekt. Ja vanaf dan ben ik nog de enige blanke op de compound…Maarja ik heb natuurlijk mijn gezellige Ganese familie en heb genoeg te doen. Ik ben bezig met een enorme blokkendoos van tropisch hardhout (luxe!) en ga bezig met de lampen voor de day-care. Lekker over de markt struinen opzoek naar materiaal etc. Ook zal ik me bezig houden met het schilderen van die ruimte en het plaatsen van de ramen. Voor de rest heb ik al wat ideetjes voor afstuderen en laat ik me inspireren door de omgeving hier. Die wel wat specialer is dan Eindhoven de gekste natuurlijk, haha! Behalve dat jullie hier niet zijn, mis alle leuke gesprekken en Nederlandse gezelligheid wel hoor!Dus dat wordt inhalen als ik met kerst thuis kom!!
Ik heb de laatste tijd niet zo heel veel fotos gemaakt, maar zal jullie binnenkort weer even verwennen met veel afrikaanse kiekjes:)
Iedereen bedankt voor alle leuke reacties!!
Voor nu dikke kussen Saar

• 12 Oktober 2008 - 15:04

Rein:

Liefje! 't Weeshuis ziet er goed uit! Ik ben trots op je.. en een beetje jaloers; 'no hurry in life', was dat hier ook maar zo! Nou enig blankje: wees voorzichtig, en heel veel succes met je ontwerpen en bezigheden! Zoentje xxx

• 12 Oktober 2008 - 16:38

Juul:

sister!

Was leuk om ff met jou en precious te praten! Hoop dat volgende keer de webcam het doet kan ik the little ones ook zien!
    Je kan me altijd bellen hoor 24 / 7! succes met bouwen en geniet lekker van je days off! Take care! en twi twi twi ttttwiiiiiii

dikke zoen

• 13 Oktober 2008 - 09:58

Noor:

Hai lieve Saar,

Wat leuk om je verhalen te lezen. Volgens mij geniet je er wel van! Hoop dat je nog een mooie tijd gaat hebbben daar.

Liefs vanuit Brighton!!! Noor.

• 14 Oktober 2008 - 08:32

Maro Dullaart:

Lieve Saar,

Wat fijn dat je weer beter bent. Goed dat te horen. De tijd gaat snel, je bent al over de helft, geloof ik en over 1 1/2 maand is Rein al weer bij je! Nu zit je daar als enige blanke, spannend allemaal, hoor! Wij zijn over 10 dagen weer in Holland. Eerst even bij Rein langs vanuit Frankrijk en natuurlijk de kleine Amelie weer zien die dan 2 maanden is en dus erg veranderd! Verheug me erg. Voordat ik jou weer zie duurt nog ff wat langer, want met Kerst zijn wij weer in Frankrijk. Ik wens je nog een heel fijne tijd en groetjes , ook van Loek, warme omhelzing,

Maro

• 14 Oktober 2008 - 11:21

Evelien:

Hé Sarah,
    Fijn te horen dat je weer genesen bent van de malaria. Toch lekker als je niet zo moe meer bent. Goed bezig met je ontwerpen voor Kokobeng!Hoe is het met Marlieke en Yao? Is de kleine meid al geboren?
    Ik ben weer aan het werk gegaan, en ben blij met mijn keuze om terug naar huis te gaan.
    Succes nog!
    x Evelien

• 16 Oktober 2008 - 13:33

Joke En Huub:

Lieve Sarah,Door een gelukkig toeval kwamen wij aan de weet dat je sinds enige tijd in Ghana zit. Voor ons een verassing en voor jou een belevenis. We hebben genoten van de prachtige foto's. We vinden het uniek wat je daar doetVeel plezier in je werk en tot spoedig Joke en Huub

• 17 Oktober 2008 - 18:31

Mamma:

Dag lief Saartje,

Nu mijn examen achter de rug is, heb ik weer meer tijd.
    Dus even een berichtje.
    Ik ben heel blij, dat gisteren alles goed is gegaan en ik nu de volgende fase in kan gaan.
    Pappa en ik zijn gisteravond even uit eten geweest ter viering van. Nota bene in Hoofddorp: heerlijk en gezellig. Daarna ben ik naar onze Athena-avond geweest. Het was erg interessant. Een aantal vriendinnen was erg geïnteresseerd in je bezigheden in Ghana. Ik geef je website door aan de secretaris.
    Ik zit nu te wachten op de terugkomst van Fieke. Ze stonden in de file bij Antwerpen, dus ik ben benieuwd hoe laat het wordt. Ik ben vanmorgen even naar Amsterdam geweest en heb met Juul geluncht. Lekker om even af te kicken, want morgen begint mijn specialisatie alweer en vertrek ik om 8 uur naar Driebergen.
    Pappa is aan het eten met zijn lab.
    Liefje, ik heb je gisteren nog gesproken en hoop, dat het nog steeds goed met je gaat.
    We bellen je het weekeind weer op of wellicht lukt skypen wel.
    Dag Schatje Baby heel veel liefs en dikke zoenen, HVJ, Mamma.

• 18 Oktober 2008 - 12:34

Carlijn:

Heey saartje, leuk je verhaaltjes te lezen. ik krijg alleen geen bericht als er nieuwe opstaan, klopt dat? anyways ik ben nu dus druk aan het bijlezen :) heel leuk om te horen waar je allemaal mee bezig bent en de foto's te zien. vervelend alleen dat je zo ziek was.. nou schat geniet daar! dikke kus car