One big family - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sarah Ruijter - WaarBenJij.nu One big family - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sarah Ruijter - WaarBenJij.nu

One big family

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

25 September 2008 | Ghana, Kumasi

Hoi lieve mensen,

Ik begrijp dat jullie niks meer snappen van wie nou wie is. Daarom heb ik zo veel mogelijk foto´s van iedereen gemaakt zodat jullie ze misschien uit elkaar kunnen houden.

Afgelopen week ben ik een aantal keer in Kokobeng geweest en ben ik op de compound aan de slag gegaan met ontwerpen. Vrijdag avond zijn we naar een club in kumasi geweest, waar het ladies night was, dus vol met `gezelschapsdames´zullen we maar zeggen. Was erg gezellig met de rest en erg knus in de taxi terug. Volgende dag was het afscheidsfeest van emilie. Ze had een schaap en 3 kippen gekocht die we op die zaterdag hebben opgegeten. Yao had een geweldig spit gemaakt en aangezien Emilie een kok is in het normale leven, smaakte de maaltijd heerlijk!!
Ik had als afscheidskado voor Emilie de vieze Ghanese CD gekocht, die we allebei zo geweldig vinden:)!Erg jammer dat ik Emilie maandag moest uitzwaaien!!
Het nieuwe meisje Evelien heeft na ongeveer 1,5 week besloten om terug te gaan naar Nederland.Erg jammer!
Dinsdag ben ik nog een dagje in kokobeng geweest met Randy en Yao. Randy heeft de jongens allemaal vieze woorden geleerd, dus we hebben erg gelachen. Aan het eind van de dag was ik erg moe en kregen we ook nog autopech:)(Ghana I like)
Volgende dag nogsteeds te moe etc., dus maar naar de dokter gegaan voor een malaria test. Gelukkig was Randy zo lief om met me mee te gaan. Na een uurtje opgebeld, en jahoor malaria...pilletjes genomen en voel me al een stuk beter.Precious heeft me de hele tijd kusjes gegeven, dus beter wordt ik zeker!

Nou lieve mensen Ik ga jullie wel steeds meer missen, maar heb het nogsteeds naar mijn zin!

Dikke kussen








  • 25 September 2008 - 10:03

    Ann:

    hi lief! De malaria te pakken dus? Balen man! Ik hoop dat de pillen snel hun werk doen! Fijn om te lezen dat verder alles goed gaat daar! Ik mis je enorm! Echt? ja 10x echt heiße Berliner! Dikke Kus en beterschap! xxxx

  • 25 September 2008 - 10:07

    Ann:

    hi lief! De malaria te pakken dus? Balen man! Ik hoop dat de pillen snel hun werk doen! Fijn om te lezen dat verder alles goed gaat daar! Ik mis je enorm! Echt? ja 10x echt heiße Berliner! Dikke Kus en beterschap! xxxx

  • 25 September 2008 - 13:43

    Mamma:

    Dag lieve Saartje,

    Van pappa hoorde ik, dat het gelukkig weer wat beter met je gaat. Het lijkt er dus op, dat de pillen hun werk beginnen te doen. Dat is heel fijn!
    En wat een leuke foto's op je weblog!Zo kan ik me een beeld vormen van de mensen, waarmee je dagelijks omgaat. Wat zijn die kindertjes trouwens beeldschoon, lief en leuk.
    Ik vind het ook fijn om te horen, dat je zo goed en liefdevol door iedereen wordt verzorgd en geknuffeld nu je ziek bent. In dit soort situaties merk je eens te meer, dat Ghana toch wel erg ver weg is.
    Ook schrijf je, dat je iedereen steeds meer begint te missen. Nu wij jou ook hoor! Je zit inmiddels toch al weer ruim 5 weken in Kumasi.
    Gelukkig vind je het er fijn en gezellig en heb je het nog steeds goed naar je zin. Daar ben ik echt blij om.
    Nu Schatje Baby, ik bel je spoedig!
    Ik ben heel erg trots op je en ik hoop, dat je snel weer beter bent.

    Houd je haaks, veel beterschap, veel liefs, dikke zoenen, HVJ, Mamma

  • 02 Oktober 2008 - 12:08

    Roos:

    Hey Sarah! Leuke verhalen!!!! Mis het wel hoor daar! Wel erg balen dat evelien weg is! Maar gelukkig heb je een hele lieve familie daar! Doe de groetjes aan iedereen daar! Als ik die foto;s van je zie wil ik zo weer terug! Jammer dat ik je maar zo kort heb gezien! Geniet er nog van! kus!

  • 05 Oktober 2008 - 19:31

    Josine:

    Lieve Sarita, Da's een tijd geleden, maar hier dan toch eindelijk weer eens een berichtje van mij. Wat vervelend van die malaria zeg! Hoe is het nu met je? Gaat het al weer een beetje beter? Ik hoop het van harte!
    Wij zijn ondertussen al weer een week terug van vakantie. We hebben best veel aan je/jullie gedacht. We zijn n.l. op die camping in Toscane geweest waar jullie ook waren en waarvan de naam me nu even ontschoten is. Als we 's avonds in het restaurant a.h. begin van het dorp aten, zeiden we tegen elkaar: "Zouden Saar en Rein hier nu ook hebben gegeten?", en dan proostten we op je. Verder zagen we erg veel Afrikanen op het strand, wat ons automatisch ook weer aan je deed denken. Maar internet was er nauwelijks.
    Wat leuk dat je al die foto's op je site hebt gezet zodat we een beetje een idee krijgen van wie wie is.
    Hoop heel erg dat je 't nog steeds zo naar je zin hebt. In ieder geval van ons hele dikke kussen en heel erg veel liefs, Frits en Josine

  • 05 Oktober 2008 - 19:35

    Josine:

    Oh ja, vorige week zagen we op t.v. mensen die op een meisje uit Ghana stonden te wachten; wij kijken of dat misschien Evelien was, maar ze leek absoluut niet op de foto. Zou ook wel toevallig geweest zijn. 't Meisje waar ze op wachtten had net zo iets als jij gedaan. Grappig hè? Dag Saartje, nogmaals een dikke kus

  • 08 Oktober 2008 - 11:01

    Sabijn:

    hi Saar,
    Het heeft even geduurd, maar hier een berichtje van mij! Leuk om alles te zien op je site, klinkt allemaal erg spannend en 'anders' dan we kennen hè. Nog bedankt voor je kadootjes, heel erg lief! Maar ik begreep dat Reinout je al doorgegeven heeft hoe leuk ik het vond en je ook al fotos van Amélie heeft gestuurd, klopt dat? Hier is het nog steeds belachelijk druk, vanwege voeding, luiers, voeding etc. Er blijft weinig tijd over, maar het is wel heel bijzonder. Een ware pracht baby. Moet weer rennen nu, liefs, sabijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Kumasi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 December 2008

VAKANTIE!

24 November 2008

mooie mensen

13 November 2008

Yoo ma te!

26 Oktober 2008

`you are sweet´

12 Oktober 2008

no hurry in life...
Sarah

Actief sinds 12 Aug. 2008
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 21303

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2008 - 26 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: