mooie mensen - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sarah Ruijter - WaarBenJij.nu mooie mensen - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sarah Ruijter - WaarBenJij.nu

mooie mensen

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

24 November 2008 | Ghana, Kumasi

Hoi iedereen,

Vandaag alleen wat mooie foto´s! Eindelijk ook een paar van mijzelf!
Het is erg gezellig met de nieuwe vrijwilligers en Yao en marlieke en natuurlijk ook de baby. Verder heb ik een beetje een dubbel gevoel bij mijn steeds dichterbijkomende vertrek. Want wat ga ik het leven hier missen, maar wat heb ik een zin om jullie allemaal weer te zien.

Zie wel een beetje op tegen de kou!haha

Dikke zoenen

Yaa sarah

  • 24 November 2008 - 11:35

    Chaim:

    Yo Saar!

    Mooi om te lezen dat alles goed met je gaat.. Het Day-care center ziet er top uit trouwens! respect! Haha!
    En binnenkort komt Rein al, moet toch een fijn vooruitzicht zijn (voor jullie beide natuurlijk..)

    Maargoed, ik ga weer even aan mijn o zo saaie hollandse huiswerk (ja, ik ben wel een beetje jalours!) en ik zie je snel..

    groetjes en een kus!

    Ps, het sneeuwt hier, gisteren bijna 10 cm gevallen!

  • 24 November 2008 - 15:40

    Mamma:

    Dag lieve Saar,

    Wat een leuke foto van jou met Akwasi en Ama. Ik zie dat je het T-shirt van Africa Works draagt! Toepasselijk!
    We hebben elkaar gisteravond uitgebreid gesproken, dus voor nu:

    Heel veel liefs, dikke zoenen, HHVVJJ, Mamma.

  • 24 November 2008 - 16:12

    Ann:

    Super lieve foto mop!
    ik heb hem aan iedereen laten zien hier op mn stage!
    xx

  • 24 November 2008 - 16:33

    Sas:

    he lieve saar!! het zit er dus bijna weer op..en dan lekker genieten met rein! heb ook zin om je snel weer te zien en bij te kletsen! hoop gebeurd in die paar maande stage he. knuffels en kussen, à bientôt..ben trots op je!! xx

  • 25 November 2008 - 15:55

    Sissi:

    Saar waar zijn je pica's? Zie er maar één? Gaat verder alles goed? Hier wel! Nog een maand joehoe!

    dikke zoen

  • 26 November 2008 - 23:01

    Mamma:

    Even snel voor het slapen gaan: Wat een fantastische foto's. Wat zijn die kids een schatjes en Kwame en matties stoere binken.
    Ik begrijp, dat je niet kon kiezen op de stoffenmarkt. Maar uiteindelijk dus toch!
    We probeerden je vanavond op te bellen, maar dat lukte niet. Morgen weer............

    Nu Schatje Baby heel veel plezier nog deze dagen.
    Heel veel liefs, dikke zoenen, HHVVJJ, Mamma.

  • 27 November 2008 - 16:46

    Josine:

    Hey lieve Sarita, Wat een leuke foto's. Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om weg te gaan terwijl je er tóch zo naar uitkijkt. Wat een leuke gezichten hebben al die mensen; ik zou dolgraag 2 of 3 dagen bij je zijn! Zalig dat Rein nu al zo snel komt. Ben benieuwd wat jullie allemaal nog meer gaan zien en doen....
    Hier is alles prima. A.s. weekend sta ik op een fair in Noordwijkerhout. Lijkt me erg leuk. Maar ondertussen is de winkel ook open en loopt het nu zeer goed, dus daar geniet ik maar van. Héle dikke kussen, ook van Frits, veel liefs van Josine

  • 02 December 2008 - 12:10

    Mol:

    Ha Saar,

    Geniet nog maar even van de warmte daar, en van Reinout straks (Rein zit nu hier) want het is wel winter hier.....

    Wel gezellig als je er weer bent natuurlijk.
    Ik heb je een beetje gevolgt via deze site, erg leuk, en ben benieuwd naar je live verhalen! Eerst nog even vacantie en chillen met Rein. Veel plezier!

    Groetjes en zoenen van ons hier,

    Mol.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Kumasi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 December 2008

VAKANTIE!

24 November 2008

mooie mensen

13 November 2008

Yoo ma te!

26 Oktober 2008

`you are sweet´

12 Oktober 2008

no hurry in life...
Sarah

Actief sinds 12 Aug. 2008
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 21198

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2008 - 26 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: