Bijna.. - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Sarah Ruijter - WaarBenJij.nu Bijna.. - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Sarah Ruijter - WaarBenJij.nu

Bijna..

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

12 Augustus 2008 | Nederland, Eindhoven

Hoi Allemaal,

Ik heb deze blog in het leven geroepen, zodat ik mijn verhalen kan opschrijven en ik jullie op de hoogte kan houden van mijn verblijf in Ghana, Afrika.

De organisatie waar ik mee ga heet: Goodworkghana, als je het leuk vind hun je op hun website kijken en zien waar ze mee bezig zijn. De website kun je wel raden: www.goodworkghana.nl

Kan nogsteeds niet geloven dat ik vandaag over een week in Ghana aankom, om daar vervolgens 4,5 maand te blijven!Ben heel benieuwd en het begint nu echt wel te kriebelen!

Dikke kus Saar

• 13 Augustus 2008 - 21:07

Mamma:

Dag lieve Saar,
    Ja, over een week ben je al in Kumasi. Ik kan me dat nu ook nog niet helemaal voorstellen. We hadden vandaag een reuze gezellig voorbereidingsdagje in Eindhoven! Het komt nu echt dichtbij......
    Gelukkig zien we jullie nog het hele weekeind, voordat het grote avontuur begint. Ik verheug me er op!
    Ik hoop, dat je snel weer beter bent, zodat je gezond naar Ghana kunt vertrekken.
    Dag schatje, tot zaterdag!

Met veel liefs en dikke zoenen, ook van pappa en Sophie, HVJ Mamma.

• 20 Augustus 2008 - 14:55

Mamma:

Dag lieve Saar,
    Gisteren ben je vertrokken naar Ghana en wellicht ben je nu al in Kumasi aangekomen.
    We zijn natuurlijk heel erg benieuwd hoe het met je gaat en of je het leuk en gezellig hebt.
    We zien uit naar je verhalen.
    Hier gaat alles prima.
    Iedereen weer aan het werk en de studie.

Dag liefje, heel veel plezier toegewenst.

Veel liefs, dikke zoenen, HVJ, Mamma